Podatki o podjetju
Sedež podjetja:
Primo Telefonija d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana
SLOVENIJA
Davčna številka: SI16826701
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 3856330000
Telefon: +386 7 490 1 450
E-naslov: info@primo.si
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki nastanejo med podjetjem Primo Telefonija d.o.o. in kupcem preko naše spletne trgovine primo.si
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila. Za kupca, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov. V primerih, ko preko spletne trgovine primo.si naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, zanjo veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov le v primerih, ko je to posebej določeno v navedenem zakonu.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine primo.si temeljito preberete splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Sklenitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba med podjetjem Primo Telefonija d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini primo.si sklenjena v trenutku, ko podjetje Primo Telefonija d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Primo telefonija d.o.o. kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Primo telefonija d.o.o. in je kupcem na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte.
Cena in ažurnost podatkov
Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Podjetje Primo telefonija d.oo. skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so v spletni trgovini primo.si . Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje Primo telefonija d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Primo telefonija d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Stroški in roki dobave
Dostava je za naročila v vrednosti nad 300 € brezplačna!
Stroški pakiranja in pošiljanja blaga so pri naročilih, katerih vrednost je nižja od 300 €, podani v rubriki “Poštnina” in znašajo za dostavo v Sloveniji 6,10 € , ne glede na velikost in težo pošiljke. DDV je že vštet v ceni dostave.
V primeru manjšega naročila, Vam pošiljko dostavi poštni uslužbenec, če pa je naročilo večje, Vam blago dostavimo v najkrajšem možnem času s svojim dostavnim vozilom.
Naročeno blago na spletni trgovini primo.si dostavimo v čim krajšem času. Praviloma gredo naročeni artikli na pot še isti delovni dan, vendar najkasneje v roku 14 dni od vašega potrjenega naročila.
V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: info@primo.si
Telefon: +389 7 490 1 450
Dostava na naslov s plačilom po povzetju:
Pošta Slovenije vam naročene izdelke dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Strošek provizije Pošte Slovenije za plačilo po povzetju ni vštet v strošek dostave 6,1 €.
Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije (15 dni).
Opozorilo: ti pogoji ter stroški dostave veljajo znotraj Republike Slovenije.
Za dostavo v druge države EU in tretje države je strošek dostave 12,20 €.
Načini plačila
Spletna trgovina primo.si omogoča naslednje načine plačila:
- Predračun
Izdelki bodo dostavljeni po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.
- Plačilo s plačilno kartico (Maestro, Mastercard, Visa)
Plačila s plačilnimi karticami nam omogoča plačilni sistem bankart.si
Postopek nakupa
Torej, postopek naročanja izdelkov:
1. brskanje po trgovini
2. nakup (naročilo) izdelka
3. potrditev naročila
V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
e-mail: vaš@email.com
Telefon: +XXX XX XXX XXX
Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec naročenega blaga v spletni trgovini primo.si, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: primo@info.si ali na tel: +386 7 490 1 450 , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail primo@info.si ali na tel: +386 7 490 1 450.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.
Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Vrnjeno blago pošljite na naslov:
Primo Telefonija d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana
SLOVENIJA
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: primo@info.si ali na tel: +386 7 490 1 450
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
10. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Garancije in stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini www.vaša-trgovina.com, v kolikor ima kupljeno blago stvarno napako.
Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.
Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj. Prosimo vas, da izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na e-naslov: info@primo.si
Vrnjeno blago pošljite na naslov:
Primo Telefonija d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana
SLOVENIJA
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@primo.si ali na tel: +386 7 490 1 450
Omejitev odgovornosti
Podjetje Primo telefonija d.o.o. si prizadeva za zagotovitev ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje Primo telefonija d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Primo telefonija d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
V primeru tehničnih težav na spletni strani https://primo.si/ si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Shranjevanje pogodbenega besedila
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Primo telefonija d.o.o. in je potrošnikom na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte. Splošne pogoje poslovanja lahko kadar koli preberete na tej spletni strani.
Pritožbe in spori
V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko: +386 7 490 1 450 , ali po elektronski pošti na primo@. Pritožba se odda preko e-naslova vaš@email.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Na vse pritožbe se bo podjetje Naziv podjetja odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Podjetje Primo telefonija d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino primo.si, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno izvensodno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Varovanje osebnih podatkov
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala https://primo.si/
Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje:
Primo Telefonija d.o.o.
Šmartinska cesta 106
1000 Ljubljana
SLOVENIJA
Zbrane osebne podatke bo Upravljavec uporabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.
Podjetje Primo telefonija d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov https://primo.si : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Primo telefonija d.o.o. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije.
Zbrane podatke podjetje Primo telefonija d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@primo.si. Ne glede na preklic, bo podjetje Primo telefonija d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.