Dostava in vračila

Dostavni rok:

Dostavni rok je od 3 do 5 dni. Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini Primo so v večini primerov na zalogi in so zaradi tega zelo hitro odposlani. Če se zgodi, da izdelka ni na zalogi vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije d.o.o., ki zagotavljata hitro in zanesljivo dostavo pošiljk. Vsa naročila, ki so odpremljena do 12.00 ure in obdelana isti dan so tudi odposlana v dostavnem roku. Možnost zamude paketa v primeru pošte Slovenije obstaja, na to nimamo vpliv. V večini primerov stranke naročene izdelke dobijo v roku do 3 dni.

Zamenjava blaga:

Če je kupec naročil izdelek, ki mu ne ustreza (barva,material…) ga lahko pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti 3 dni od prejetja blaga. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj in poslali mu bomo drugega, v skladu z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca je strošek vračila artikla.

Blago za zamenjavo mora biti novo (v originalni embalaži, z etiketami, nerabljeno, …), če smatramo, da je blago bilo uporabljeno ali je brez etiket, embalaže ali je poškodovano, vam ga žal ne moremo zamenjati.

Preklic naročila in neprevzem pošiljke:

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku ene ure po oddaji naročila. V primeru pravočasnega preklica naročila, kupcu ne nastanejo nobeni stroški v zvezi s tem. Naročilo prekličete po e-pošti na krsko@primo.si

Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje vendar samo v primeru, če mu preko e-pošte sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni na zalogi.

Reklamacije in vračilo blaga: 

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Če potrošnik pravice do odstopa po 43. členu nima, mora biti to izrecno navedeno. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe je pravica potrošnika zaradi same narave pogodbe-pogodba sklenjena na daljavo. Potrošnik ima pravico do vračila vseh plačil in sicer: plačane kupnine, poštnih stroškov in stroškov provizije, ki jo zaračunava dostavljavec blaga ob izročitvi blaga (npr. strošek Tine d.o.o. ob plačilu po povzetju). Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek, poštne stroške in strošek provizije mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko bo to mogoče, vendar ne kasneje kot v 30 dneh od odstopa od pogodbe.

Slike oz. fotografije artiklov, ki so objavljene v spletni trgovini Primo, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla.  Do razlik v barvnem odtenku artikla lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik…) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.